Saturday, February 18, 2012

~aku dan diri mu~



Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku


Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya








21 Januari 2012


~~arena~~
2 tahun kisah cinta arena akhirnya meniti hari untuk mengetahui kebenaran Cinta,
2 tahun aku memberikan segalanya,
2 tahun aku buat dia gembira,
sebak rasa nya di hati ini tak siapa tahu,


~~arena~~
Kau nampak gelak tawaku,
Dalam diam aku menangis,
Kau Nampak Senyum ku,
Dalam diam aku berduka,


~~arena~~
Saat itu telah hampir,
hampir membunuh ku,
Saat itu juga yg aku tunggu,
resah dalam diam lebih pedih dari terguris pisau di tangan..


Aku Menunggu Jawapan mu... arena






Ya Allah Kuatkan aku untuk menempuhi dugaan kali ini ya Allah,
Jadikan aku orang yang sabar atas ujian Mu,
Mudah-mudahan aku beroleh kebaikan di Dunia dan di Akhirat.









No comments:

Post a Comment

Like This Blog

Anda Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...