Sunday, June 29, 2014

~~Sayang Semua Berubah~~



Puasa pertama mengajar aku erti kehidupan hakiki, bercinta dan menyayangi lebih dari satu adalah suatu yang sukar difahami. Aku mengerti kesalahan diri ini, haruskah aku dipersalahkan selamanya!!!. Cinta itu indah bak kata pepatah "Cinta Itu Buta", bila menyebut soal cinta ia mestilah tidak lari dari istilah sayang dan menyayangi. Aku sendiri dan menyendiri untuk mengambil waktu untuk pulih seperti sediakala. Apa pun yang terjadi ia tetap menjadi suatu kenangan, walau pahit akan ku telan juga dan jika ia indah aku kenang-kenangkan.

Masa menentukan segalanya, ia merubah mengikut angin sama ada utara selatan atau timur dan barat. Biarlah angin yang datang dalam keadaan sepoi-sepoi bahasa agar aku bisa menongkah laluan itu. Jadi jika engkau fikir segala kesalahan itu terletak di bahu ini, sedarlah ia berlaku bukan sia-sia. Hikmah menanti menunggu pasti yang tidak mungkin kita tahu saat ini. Aku berdoa nun jauh di Sana agar Tuhanku memaafkan aku atas segala kesilapan ini.

Nukilan dari Saya Untuk Orang Di Sayangi !!!

~~Maafkan Saya Atas Kekhilafan Diri ~~


No comments:

Post a Comment

Like This Blog

Anda Juga Meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...